eDm marketing 2019-ben

2019. október 16.

Tudjuk, hogy mindenki azt gondolja a hírlevél marketingnek már lőttek 2019-ben, pedig nem egészen ez a tendencia.

Az influenszerek, az instamodellek és a TikTok csillogó világában a nagy öreg, az eDm kiküldés jócskán háttérbe szorul, hiszen egy letűnt kor marketing eszközének gondolják. Valójában azonban manapság is használják a kis cégektől a legnagyobbakig a hírlevél kiküldést akár hideg, akár saját listákra. Az egyik leghatékonyabb eszköz a marketing mátrix kiegészítésére, ha már nem is kap főszerepet sok esetben.

Gyakran kapja meg a DM marketing a régimódi jelzőt. Ha a papír alapúra gondoltunk, valóban kevesebb arányban használják már a cégek, hiszen költséges, pazarló és gyakran a lakásig sem jut el és -jó esetben- a szelektív szemétgyűjtőben végzi. De mi a helyzet az elektronikus DM levelekkel?

E-mail mindenki olvas, sőt a munkahelyen kikapcsolódásnak is a számít átböngészni a promóciók fület, hátha kapunk valamilyen szuper akcióról levelet. Nagyon terjed a mai világban az internetes rendelés és ehhez a promóciókat, akciókat is sok esetben eDm-ek útján kapják meg a vásárlók. Néhány kattintással már a kívánt oldalon is vagyunk és pár perc alatt meg is vásárolhatjuk az adott terméket anélkül, hogy felálltunk volna a székünkről vagy a kanapéról.

Nagyon rövid idő alatt és nagyon rövid úton juttathatjuk el szolgáltatásunkat, termékünket a végső felhasználóhoz, aki online bolt esetében könnyen és azonnal vásárolni is tud.

Egy látványosan felépített eDm szemet gyönyörködtető és jó érzés a felhasználónak is böngészni. A lényeg az, hogy egyértelmű ajánlatokat tartalmazzon kevés szöveggel, sok képpel és sok kattintási lehetőséggel, hogy minél gyorsabban juthasson el a felhasználó a kívánt termékhez, szolgáltatáshoz.

Nem véletlen, hogy a legnagyobb ruházati cégek, autómárkák is előszeretettel használják a mai napig az eDm szolgáltatásokat, mert egy felhasználó elérési költsége alacsonyan tartható.

Számos lehetőség van a Nilsimedia-nál is eDm kampányok megrendelésére. Közel 700.000 fős lakossági és 200.000 fős céges adatbázissal rendelkezünk, amire nem csak kiküldés alapon tudunk szerződni. Lehetőség van lead alapú és CT alapú kampányokra is, amiknél a célszámokat közösen és reálisan határozzuk meg.

A mi listánk nem vásárolt, hanem saját gyűjtés, ami folyamatosan karban van tartva. Bízza ránk eDm kampányait és nem fog csalódni! Keressen minket bizalommal!