Hogyan legyek jó ügyfél?

2019. október 16.

Egy kicsit megosztó téma következik, hiszen nem illik kioktatni az ügyfeleket. Azt azonban nem szabad elfelejteni, hogy mind az ügyfél, mint a szolgáltató cég közös érdeke a tiszta, átlátható kommunikáció a gyors és hatékony munkamenet érdekében.

Emiatt arra gondoltunk, hogy klaviatúrát ragadunk és megfogalmazzunk szerintünk milyen egy jó ügyfél az online marketing világában.

 

  1. Tudja mit akar és azt meg is tudja fogalmazni: Részletesen tisztában van azzal, mit akar a cégével elérni, ehhez mire van szüksége és nem fél segítséget kérni. El tudja mondani, hogy mire gondolt. Például nem olyanokkal dobálózik, hogy arculattervezést szeretnék, hanem elmondja, hogy nincs még kész semmi ezért szükségem lenne egy logóra, honlapra, facebookra, levélpapírra stb. Ha van a fejében kialakult kép, nem fél elmondani azt.
  2. Időben átadja a szükséges anyagokat, hogy mi is időben nekiláthassunk a munkának: Sajnos gyakran előfordul, hogy a papírmunka lezárta után hetekig nem kapunk anyagot az adott projekthez, így nem tudjuk elkezdeni a munkát és emiatt már az elején látható, hogy csúszni fog a határidő. Ha tőlünk elváros, hogy időben végezzünk, akkor kérünk, te is add le időben az anyagok rád eső részét!
  3. Időben visszajelez az elkészült munkafolyamatokra: Szintén gyakran áll, amiatt egy munka, mert az ügyfél nem jelez vissza, nem mondja el, min kell változtatni, vagy éppen mi jó így.
  4. A szerződésben rögzítetteket várja el, nem többet és nem kevesebbet: Sajnos nem tudunk még egy oldallal többet elkészíteni és plusz 10.000 címre sem tudjuk kiküldeni az eDm-t, hiszen nem ebben állapodtunk meg. 😊
  5. Visszajelzést küld a munkánkról: Ez alapján tudunk mi is fejlődni és mindenkit a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon kiszolgálni.

Ha egyet értesz velünk és úgy gondolod, a te vállalkozásodban is tudunk segíteni marketing téren, akkor keress minket bátran!

Nilsimedia